Week 16 + weekend week 16. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van christa - WaarBenJij.nu Week 16 + weekend week 16. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van christa - WaarBenJij.nu

Week 16 + weekend week 16.

Door: christa

Blijf op de hoogte en volg christa

05 Augustus 2013 | Thailand, Bangkok

Maandag-vrijdag 29 juli - 2 augustus.
Deze week is een beetje een saaie week voor de blog. We hebben nog de laatste testen die we in wilde zetten, laatste cDNA wat we wilde maken (en ook weer testen) en samples opsturen voor sequencing.

Hier zijn we de hele week mee bezig geweest (inclusief zaterdag).
Maar we hebben weer een aantal positieve gevonden en vandaag (maandag 5 augustus) worden de laatste samples op gel gezet, foto’s gemaakt en opgestuurd voor sequencing.

Dit alles betekend dat we vooral lange dagen gemaakt hebben op het lab en niet veel gedaan hebben na het werk.

Met uitzondering van vrijdagavond toen hebben we eindelijk een massage gehad. Dit roepen we nu al bijna een maand dat we een massage willen. En vrijdag hebben we hem eindelijk gehad!!!!
Ik had een milk cream massage, je wordt dan heerlijk gemasseerd met een cream ipv olie (erg lekker!!!!). En Esther was voor de herbal compress massage gegaan, die wil ik ook nog graag een keer proberen!

Zondag 4 augustus.
Vandaag ben ik bezig geweest met mijn doorreis plannen. Wel lekker om een beetje een idee te hebben van wat ik ga doen. En te kijken of dat allemaal haalbaar is ;).
Zondagavond hadden we een speciaal verzoekje voor de kokkin. We wilde graag een keer tom yam gung eten (spicy thaise garnalen soep). Maar we waren bang dat dit TE pittig zou zijn. Maar zaterdag vroegen we of ze dat zondag voor ons kon maken en dat deed ze met liefde. De soep was heerlijk en niet TE pittig. Kortom dat kunnen we vaker doen ;).

Maandag 5 augustus.
Vandaag is het hopelijk onze laatste werkdag op het lab (in de zin dat we bezig zijn met testen). Nu ik dit typ is de gel aan het lopen en kunnen we over een uurtje de foto zien (en dus ook zien of er positieve zijn).

En het eindresultaat: 17 nieuwe samples die opgestuurd worden voor sequencing.
Deze week krijgen we de uitslag hopelijk terug en dan kunnen we zien wat de uitslag is.

Maar voor vandaag stond de snake farm op de planning. Dit ligt vlak bij het ziekenhuis en hier worden shows gegeven om te laten zien hoe ze met de slangen om gaan. Ze vertelde van alles over de verschillende slangen van Thailand en wat je moet doen als je er 1 tegen komt. Uiteraard mochten we ook met de grote python op de foto (foto volgt later).

En vanavond zijn we sushi gaan eten met de mensen van het lab. Dus daar keken we erg naar uit!!!!!!
De sushi was weer erg lekker! En erg goedkoop dat is ook altijd erg fijn. Hier is buffet sushi (incl sashimi en dan bedoel ik ook GOEDE sashimi) nog net geen 12 euro. En dan eet je echt je buikje rond maar allerlei lekkere sushi en sashimi.

Voor de rest van de week staat er veel lezen en schrijven op het pogramma. En dan hopelijk krijgen we snel de uitslag van onze samples terug. Tot die tijd, fingers crossed ;)

Liefs Christa

• 06 Augustus 2013 - 19:24

Eline:

Ooh die foto's van de slangen zijn echt creepy. Wel knap dat je het hebt gedaan, mij niet gezien;-) xxx

• 07 Augustus 2013 - 17:31

Carly:

Jakkibah, wat een eng beest Chris, en wat is 'ie groot zeg. Wel heel stoer dat je dit durft.