nog 2 weekjes te gaan - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van christa - WaarBenJij.nu nog 2 weekjes te gaan - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van christa - WaarBenJij.nu

nog 2 weekjes te gaan

Door: christa

Blijf op de hoogte en volg christa

02 April 2013 | Nederland, Rotterdam

Lieve vrienden en familie,

via deze blog wil ik jullie tijdens mijn reis/stage op de hoogte houden van al mijn belevenissen in Thailand en Maleisië.

Als je op deze pagina iets naar beneden scrolt ziet je links op de pagina: blijf op de hoogte. en dan zie je een groen @ plaatje waarachter staat: meld je aan voor de mailinglijst. Als je dat doet dan krijg je automatisch een email wanneer er een nieuwe blog online staat :)

Verder voor de liefhebbers mijn vluchtgegevens:
vertrek van naar aankomst vluchtnummer
17/04/13 17:50 Amsterdam Bangkok,Suvarnabhumi 18/04/13 09:35 KL 875
29/09/13 00:30 Singapore Amsterdam 29/09/13 07:15 KL 836

Tijdsverschil tussen Nederland en Bangkok is 5 uur. Het is 5 uur later in Bangkok.
In Maleisië is het verschil 6 uur. Maar dat zal ik nog laten weten als ik die kant op ga, en dat is pas eind augustus ;)

Liefs Christa

• 03 April 2013 - 09:54

Carly:

Lieve Chris en Esther,

Wat klinkt dat ineens heel dichtbij....twee weken.
    We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen de komende maanden en ik ben blij dat ik in ieder geval een weekje kan gaan meemaken.
    Dat maakt het afscheid nemen op Schiphol minder erg :-)

Liefs Carly

• 04 April 2013 - 20:45

Daniëlle:

Zo, aangemeld voor de mailinglijst. Want ik wil natuurlijk niets van je avonturen missen!! :D

xxx

• 13 April 2013 - 11:50

Antje Koenraads:

Lieve chris het is dan eindelijk zo ver, een fijne reis en we houden ons op de hoogte via je blog.
    liefs Antje xxxxx