verlate blog: laatste week onderzoek. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van christa - WaarBenJij.nu verlate blog: laatste week onderzoek. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van christa - WaarBenJij.nu

verlate blog: laatste week onderzoek.

Blijf op de hoogte en volg christa

27 Augustus 2013 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,

Excuses voor de vertraging van deze blog. Ik was vergeten de blog. Van dr laatste week onderzoek online te zetten. Dus bij deze hier is hij dan eindelijk.

De laatste week onderzoek:
Hier komt hij de dan de zin die ik lang heb geprobeerd te vermijden, maar die nu toch echt is aangekomen. Mijn onderzoek is klaar.......

Althans het deel in Thailand ;)

Het is pas klaar als het artikel is goed gekeurd en verbeterd is en ik een cijfer heb gekregen. Alle handtekeningen gezet zijn en DCO mij mijn punten geeft.

Maar dit gaat allemaal pas gebeuren in Oktober als ik terug ben van mijn reis, dus voor nu is het onderzoek even klaar.

Maargoed de gebeurtenissen van de laatste week:

Afgelopen week stond voornamelijk in het teken van het artikel.

Lang dagen schrijven en lezen gepaard gaande met heerlijke etentjes bij de kokkin.

Maar ook het inpakken is belangrijk en dan kom je tot de conclusie dat je toch wel veel spullen hebt. Gelukkig hebben ze genoeg ruimte op het lab, dus alles wat we niet nodig hebben in het noorden kunnen we op het lab bewaren.

Betekend wel dat ik het alsnog mee moet nemen naar Myanmar en Maleisië maar goed dat zien we dan wel weer :P.

Donderdag 15 augustus.

vandaag was ons laatste etentje bij de kokkin. We hadden haar al gewaarschuwd zodat ze wist dat we hierna niet meer terug zouden komen. Ze heeft heerlijk voor ons gekookt (onze lievelings gerechtjes) en ons goed voorzien van drinken (lees whiskey met soda :D).

En daar hebben we goed van genoten met ze alle (kokkin, mama, papa, bao (hun zoon) en natuurlijk eshter).

vrijdag 16 augustus.

vandaag moesten we toch echt alles ingepakt hebben, het appartement leeg hebben en uitchecken. Dat is toch wel erg vreemd omdat je hebben en houden van de afgelopen 4 maanden ineens weer in te pakken en je huis achter te moeten laten.
Aangekomen op het lab konden we meteen door naar de lunch. We zouden met het lab een buffet lunch doen als afsluiting van onze stage. Pi-oi was helaas ziek dus die kon er niet bij zijn. We hebben heerlijk gegeten en ze hadden een goodbye taart voor ons geregeld, erg lief allemaal.
Daarna terug naar het lab waar wij nog wat kadootjes hadden voor de mensen.

We hadden daarna nog tijd om ons artikel af te ronden en naar de bus te gaan richting chiang mai.

Vanaf nu zullen de verhalen dus gaan over onze avonturen ipv onze/mijn weekendtripjes en labwerk ;)

Liefs christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

christa

Actief sinds 06 Jan. 2011
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 10072

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 09 Augustus 2014

Zuid Afrika

17 April 2013 - 29 September 2013

onderzoek in Bangkok + reis Myanmar en Maleisie

01 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

IMSTAR 2011

13 September 2010 - 05 November 2010

minor Malawi

Landen bezocht: